Farah Abdul Rahim Farah Abdul Rahim: SEGMEN | PENCARIAN BLOG FOLLOWER BAWAH 500

SEGMEN | PENCARIAN BLOG FOLLOWER BAWAH 500

Assalamualaikum..hyeppp...arIE nieh aku nk join segmen nieh..hee...haa! btw,final exam dh mkin hmpir sangt2...nexT week...doakan aku yee.. ^^.. tQ~~
okk...korang klu nk join segmen nieh gak,klik kt SINI jew k...amAt diaLu-aLukan..hee...



tarikh tutup : 11 NOV 2011 kul 2pm, so cepat lah join!

aKu mnGunduR diRi duLu..bUbyee...aSsalamualaikum.. :)
Terima kasih kerana sudi membaca entry Fiqa ^^

3 comment:

Wanie Wonek said...

singgah n follow

miss jambu said...

Salam Perkenalan…
Genk datang sini,
Nak promte blog awak
Jom join segmen ini
KLIK SINI

IdaRaida said...

saya join jugak..jom la singgah blog saya jugak..
nice blog awk..pink!
http://raithoarakida.blogspot.com/2011/11/pencarian-blog-follower-bawah-500.html

 
Copyright © . All Right Reserved by Farah Afiqah